Kieliverkosto
Laajennettu haku...
  • Kirjaudu
  • Suomi
  • English
  • Svenska

Navigation

  • Etusivu
  • Mikä Kieliverkosto?
  • Ajankohtaista
  • Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
  • Tassu & Tiu
  • Kuulumisia kentältä
Sisältötyyppi
Uudemmat kuin

Hakutulokset

RSS Tilaa automaattisesti päivittyvä RSS-syöte

25 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Järjestysperuste: merkityksellisyys pvm (uusimmat ensin) aakkosjärjestyksessä
  1. Kielisalkku ruotsin kielen opetuksessa Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – marraskuu 2010
  2. Kielitietoinen kirjallisuuskasvatus

    Esittelemme artikkelissamme fiktiivisten tekstien mahdollisuuksia kielitietoisessa kirjallisuuskasvatuksessa. Kokeilumme pohjautuvat IKI-TARU-hankkeeseen, ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2020
  3. Kielitietoisen kieltenopetuksen äärellä – IKI-hankkeen satoa

    Innovatiivisen kielikasvatuksen kartta ja kompassi (IKI) on kielikasvatuksen kehittämishanke, jonka tavoitteena on kartoittaa, kerätä, kehittää ja jakaa ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2020
  4. Kielten ja kulttuurien moninaisuutta eteläisellä Pohjanmaalla

    Kirja-arvio teoksesta: Mattila, Markku & Anglé, Jaana 2017: Vieraskieliset lapset eteläisellä Pohjanmaalla. Julkaisuja 9. Turku: Siirtolaisuusinstituutti.

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2018
  5. Lisää tehokkuutta kielenoppimiseen korkeakoulujen vieraskielisessä opetuksessa kielikylvyn periaatteita käyttäen Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – joulukuu 2010
  6. Millaista on tulevaisuuden lukutaitojen pedagogiikka? – Tutkimus- ja kehittämistyötä perusopetukseen valmistavassa opetuksessa Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – syyskuu 2013
  7. Miten oppikirjat tukevat oppijan kielitietoista toimintaa? – Kielitietoisuus KUPERAn arviointi- ja tutkimushankkeen oppikirja-aineistossa

    Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus KUPERA on Helsingin yliopistossa vuosina 2019­­–2020 toimiva hanke, joka jakautuu kahteen osaan: ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2020
  8. Monikielisyys resurssiksi yliopistoissa – kielipoliittisesta tahtotilasta käytännön toimintaan

    Suomalaisten yliopistojen henkilökunta ja opiskelijat ovat yhä monikielisempiä, ja tämä kielten kirjo kasvaa edelleen. Perinteisesti Suomessa opiskeltujen ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – lokakuu 2022
  9. Monilukutaidon pedagogiikan juurilla

    Tässä artikkelissa pyrimme esimerkkien kautta jäsentämään ja mallintamaan monilukutaidon pedagogiikkaa. Siihen liittyy keskeisesti oppilaan aktiivinen ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – huhtikuu 2018
  10. Näkökulmia monilukutaitoon: opettajuus ja situationaaliset lukutaidot

    Viime vuosina toteutetut opetussuunnitelmauudistukset (Opetushallitus 2014a, 2104b, 2015, 2016) ovat tuoneet kotimaiselle koulutuskentälle koko joukon uusia ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – joulukuu 2017
  • « Edelliset 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • Seuraavat 5 »
Ota meihin yhteyttä!

Yhteydenottolomake

 

Postiosoite:

Soveltavan kielentutkimuksen keskus
PL 35
40014 Jyväskylän yliopisto

 

Käyntiosoite: 

Agora, Mattilanniemi 2

 

Sähköposti: kieliverkosto(at)jyu.fi

Instagram: @kieliverkosto

Liity postituslistalle: http://lists.jyu.fi/mailman/listinfo/kieliverkosto

 

 

Sisältö © Kieliverkosto ja kirjoittajat