23 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
-
Oppimista, osaamista ja opetusta arvioimassa – mikä meitä puhuttaa juuri nyt?
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2021
-
Maailma muuttuu, muuttuuko opetus? – Näkökulmia opetusteknologian käyttöön kielenoppimisessa ja -opetuksessa
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – lokakuu 2014
-
Monilukutaidon opetus on ennen kaikkea uusien kirjoitustaitojen opetusta
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – lokakuu 2014
-
Uudenlaista kuullun ymmärtämistä ylioppilastutkinnon kielikokeissa
Anna von Zansen (2019) tutki soveltavan kielitieteen väitöskirjassaan kuvan ja videon merkitystä ylioppilastutkinnon kuullun ymmärtämisen kokeissa. Tutkimuksen ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – helmikuu 2020
-
Monilukutaito käytäntöön, 2.12.2015 Helsinki
Sijainti:
Kuulumisia kentältä
/
Tapahtumat
-
Pluriliteracies-malli ja Suomen opetussuunnitelmauudistus
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2016
-
Opetussuunnitelmat uudistuvat: tekstien lukijasta ja kirjoittajasta monilukutaituriksi
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – joulukuu 2013
-
Kieli koulussa: kohti kokonaisvaltaista kielikäsitystä
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – joulukuu 2013
-
Moninaisia taitoja monella kielellä – pysyykö koulutus perässä?
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – huhtikuu 2018
-
Monilukutaidon pedagogiikan juurilla
Tässä artikkelissa pyrimme esimerkkien kautta jäsentämään ja mallintamaan monilukutaidon pedagogiikkaa. Siihen liittyy keskeisesti oppilaan aktiivinen ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – huhtikuu 2018