27 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
-
"En pysty ottamaan valinnaista kieltä vaikka haluaisin” – Valinnaiset kielet vähenevät lukiossa
"Liian iso painoarvo annetaan pitkän matikan lukemiselle, ja se on omiaan tappamaan nuorten kieli-innostuksen.” Näin vastasi eräs valinnaisia kieliä opiskeleva ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – syyskuu 2020
-
Kielivaranto A:sta Ö:hön
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2020
-
Tampereella panostetaan varhennetun kieltenopetuksen kehittämiseen ja monipuolisiin kielivalintoihin
A1-kielen eli ensimmäisen vieraan kielen opetus on 1.1.2020 alkaen varhentunut alkamaan ensimmäiseltä vuosiluokalta kaikissa Suomen kouluissa (Opetushallitus ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2020
-
Kaksikielisten vanhempien kielivalinnat
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – lokakuu 2016
-
Minne vie kieltenopetuksen tie? − kansalaisten käsityksiä kielistä ja kieltenopetuksesta
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – syyskuu 2015
-
Taloustieteiden opiskelijoiden kielivalinnat yliopistossa
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2012
-
”Pieni kiinalainen vuosi” – Kiinan kielen opetuksen aloittaminen Jyväskylän lukioissa
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – lokakuu 2011
-
Hemming (Kokoomus): Keskusta torppasi kielenopetuksen kehittämisen
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – huhtikuu 2011
-
Venäjää kaikille itäsuomalaisille
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – huhtikuu 2011
-
Kielivalintojen tukeminen perusopetuksessa – Kuinka turvata katkeamaton kielipolku?
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2011