Kieliverkosto
Laajennettu haku...
  • Kirjaudu
  • Suomi
  • English
  • Svenska

Navigation

  • Etusivu
  • Mikä Kieliverkosto?
  • Ajankohtaista
  • Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
  • Tassu & Tiu
  • Kuulumisia kentältä
Sisältötyyppi
Uudemmat kuin

Hakutulokset

RSS Tilaa automaattisesti päivittyvä RSS-syöte

31 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Järjestysperuste: merkityksellisyys pvm (uusimmat ensin) aakkosjärjestyksessä
  1. Digitaalisen koealustan pilotointi Yleisissä kielitutkinnoissa

    Yleiset kielitutkinnot ovat siirtymässä asteittain digitaaliseen muotoon. Tässä artikkelissa esitellään lyhyesti tätä muutosprosessia sekä kerrotaan ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2019
  2. Kehittyvät taidot, kehittyvä opetussuunnitelma

    Karvi käynnisti syksyllä 2018 perusopetuksen oppimistulosten pitkittäisarvioinnin. Arvioinnissa seurataan matematiikan ja äidinkielen taitojen kehittymistä ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2021
  3. Monilukutaito ja pedagogisen toiminnan arviointi varhaiskasvatuksessa

    Käsittelen artikkelissa varhaiskasvatuksen pedagogisen toiminnan arviointia. Keskitän tarkastelun erityisesti monilukutaitoon, sillä se on kansallisen ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2021
  4. Muutosvalmius ja toimivat yhteistyökäytänteet avaimina onnistuneeseen opetussuunnitelmaprosessiin

    Opetussuunnitelmien toimeenpano on yksi pedagogiikan kehittymisen kriittisistä pisteistä. Vaikka kirjoitettu opetussuunnitelma olisi kuinka ajantasainen ja ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2021
  5. Suomen kielen ja kirjallisuuden osaamista arvioimassa – tasapainoilua oppimisen tavoitteiden ja osaamisen kriteereiden välillä

    Artikkelissa tarkastellaan suomen kielen ja kirjallisuuden oppimäärän tavoitteiden (Opetushallitus 2014) tulkintaa ja arviointikriteerien soveltamista ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2021
  6. Oppimista, osaamista ja opetusta arvioimassa – mikä meitä puhuttaa juuri nyt? Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2021
  7. Miten korkeakouluopiskelijoiden kirjallista kielitaitoa voi testata verkossa?

    Verkossa ilman valvontaa tapahtuva kirjallisen kielitaidon testaus on korkeakouluopinnoissa vielä melko uutta. Se herättää paljon kiinnostusta ja ihmetystäkin: ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2021
  8. Suomalaisen viittomakielen taitotasokuvainten ja arviointikriteereiden kehittäminen Yleisissä kielitutkinnoissa

    Artikkelissa kuvaamme lyhyesti suomalaisen viittomakielen taitotasokuvainten ja arviointikriteereiden kehittämistä ja siihen liittyvää validointiprosessia ...

    Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – maaliskuu 2019
  9. Arviointiyhteiskunta, osaaminen ja ”entäpä jos…” Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – huhtikuu 2014
  10. AHELO – Korkeakouluopiskelijoiden oppimistulosten kansainvälinen arviointi Sijainti: Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti / Kieli, koulutus ja yhteiskunta – huhtikuu 2014
  • « Edelliset 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Seuraavat 1 »
Ota meihin yhteyttä!

Yhteydenottolomake

 

Postiosoite:

Soveltavan kielentutkimuksen keskus
PL 35
40014 Jyväskylän yliopisto

 

Käyntiosoite: 

Agora, Mattilanniemi 2

 

Sähköposti: kieliverkosto(at)jyu.fi

Twitter: @kieliverkosto

Liity postituslistalle: http://lists.jyu.fi/mailman/listinfo/kieliverkosto

 

 

Sisältö © Kieliverkosto ja kirjoittajat